martes, noviembre 14, 2006

Viure en present!

Aquesta breu frase, consisteix en el meu gran objectiu actual.
I sembla que tot gira al seu voltant. O bé jo en soc més conscient del que passa el meu voltant en aquest sentit.

Ahir vaig assistir a la meva sessió setmanal de Tècnica d'Alexander ("es basa a detectar què és el que nosaltres estem fent de més per començar el subtil procés de deixar de fer-ho, S'observa detingudament on és produeixen els desequilibris musculars").
I tot i que en aparença sembla que no tingui res a veure, vàrem treballar el concepte de "ser i viure en present!"

Ahir vàrem aprendre a caminar, pensant en caminar, no en fer-ho per "arribar a ...:".
A través de viure el present en el moviment corporal, en el gest en caminar, correr, aixecar-se, jeure, .... , aconseguir eliminar les pors.
Pors que es basen en idees preconcebudes sobre el que no ens hauria d'importar gaire : el futur.

A través d'un curs al que em vaig incriure per eliminar els meus dolors d'espatlla i esquena, qui m'havia de dir que acabaria pensant en VIURE!
Interessant, no?

No hay comentarios: